2017-11-13

brunch w spódnicy II i niebieskie włosy

wczoraj miałam przyjemność wzięcia udziału w drugiej edycji Brunchu w spódnicy
zorganizowanego przez Alisę i Angelikę w klimatycznym miejscu Impresja w Zabrzu. spotkanie było pełne ciekawych prelekcji dzięki Annie Mika, Ewie Kowacz  
i Joannie Golczyńskiej - Pytel, oraz pełne inspirujących, ciekawych i przedsiębiorczych kobiet!!!

oczywiście spotkaniu towarzyszyła loteria, która wzbudziła wiele pozytywnych emocji wśród uczestniczek. prawie każda pani wyszła obdarowana. ja do loterii przekazałam swoją ilustrację. oryginał jest już w posiadaniu jednej z uczestniczek brunchu.

ale...mam niespodziankę!!!
przekazałam organizatorkom ilustrację niebieskie włosy,
a One dołączą ją do pakietu, który otrzyma każda z uczestniczek.

pozdrawiam
dobrego dnia:)

akwarela, tusz, papier akwarelowy, rozmiar 30x40


 
 

2 komentarze:

  1. Spotkanie było super ! Cieszę się, że mogłam poznać Ciebie i inne świetne kobietki. Zakochałam się w Twoich pracach. Jestem zaszczycona, że mogę osobiście znać tak dobrą Artystkę. Super niespodzianka, dziękuję :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło, dziękuję :) i wzajemnie za poznanie tak inspirującej kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń