2019-02-08

garnitur

dzień dobry,
dzisiaj będzie o garniturze...damskim.
które z Was mają i noszą? 

sezon wiosna - lato 2018, obfitował w przeróżne wzory i kolory damskich garniturów. byłam już bliska zakupienia, raczej przymierzenia, bo miałam akurat ku temu okazję, gdyż szykowałam kreację na wesele znajomych... ale skończyło się na sukience...

bardzo chciałabym mieć klasyczny w swojej szafie, ale nawet nie mam odwagi go przymierzyć... bo wydaje mi się, że garnitur będzie dobrze leżał tylko na szczupłej, bez zaokrąglonych bioder i ud kobiecie...
hm... ciekawa jestem kiedy odważę się na przymiarkę ;)

a tymczasem przedstawiam poniżej ilustrację garnituru, białego znalezionego ostatnio w prasie projektu Isabel Marant. taka właśnie klasyka mi się marzy...


akwarela, papier canson, format A4.

 



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz