2019-05-22

rower II

witajcie !!!
oj, jak mnie tutaj długo nie było...prawie dwa miesiące.
tak mam jak nie mam nic do powiedzenia to nie piszę ;)
z drugiej strony nie prowadzę typowego bloga, bo blogerką nie jestem, 
jest to moja galeria i zbiór tego co tworzę, 
by ktoś zainteresowany mógł się zapoznać z moim malowaniem.

tak króciutko...

kwiecień był intensywny, przygotowania do wystawy, 
potem Święta i przygotowania do targów Wzory.

maj jakoś szybko leci, czekam na ciepłą wiosnę...

obecnie realizuję indywidualne zamówienia i projekty.
targów już przed wakacjami nie planuję, 
więc wyglądajcie mnie na jesiennych targach ;)
do połowy czerwca muszę pozamykać projekty i fruuu na wakacje.
w tym roku tak przed sezonem, 
może dobrze, bo słoneczka i ciepła powoli mi brakuje. 
chyba poprzedni wiosenno-letni sezon mnie rozpieścił ;)

ale do rzeczy! 

chciałam w końcu pokazać Wam prace z wystawy, 
która odbyła się 4 kwietnia w Gliwicach.  
(pooglądacie je w kolejnym poście ;)

a dzisiaj, poniżej prezentuję ostatnio zrealizowane indywidualne zamówienie. 
jest to druga wersja bestsellerowego roweru z 2016r.
(znajdź 5 różnic ;)

rower II 2019r. akwarela na papierze.
dziękuję Kasiu za zlecenie i zaufanie ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz