2020-05-23

Alicja w Karinie Czarów

nowy cykl obrazów na płótnie.
są to obrazy inspirowane tematem "Alicja z Krainy Czarów". 
jest to nowe doświadczenie dla mnie. 
po pierwsze maluję akrylami na płótnie, a ta technika była raczej "nieużywana" przeze mnie w czasach liceum i studiów...
po drugie są to obrazy kolorowe, a w akwarelach i ilustracjach używam raczej oszczędnie koloru, moje prace są bardziej graficzne.
tutaj postanowiłam wyjść ze swojej "strefy komfortu" i spróbować czegoś innego. po namalowaniu tych obrazów przekonałam się do malarstwa akrylowego i widzę duży potencjał w tej technice :) 
poniżej prezentuję sześć obrazów z tego cyklu.



akryl na płótnie, 50x50cm, gr.3,5cm.


 Alicja1


 Alicja2


 Kapelusznik


 Królowa Kier


Drink me, Eat me

 

Biała Królowa



Obrazy są dostępne na sprzedaż. Zainteresowanych proszę o kontakt

akona.design@gmail.com


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz