2019-07-10

modna Polka

hallo!
witajcie po krótkiej przerwie. 

wakacje w pełni, a ja już jestem po urlopie.
w tym roku było po hiszpańsku. 
a Wy już po czy przed urlopem?

już zadawałam to pytanie, ale jeszcze raz spytam: 
czy ulegacie "modzie" na wakacyjne czytanie? 
bo ja tak i bardzo lubię ten trend, pozwala mi nadrobić roczny deficyt czytania.  
już od początku roku kompletowałam książkową wyprawkę na urlop, 
to co chcę przeczytać podczas urlopu i wakacji.
kilka pozycji już przeczytałam, i kilka mam jeszcze w zapasie, 
ale wakacje przecież jeszcze trwają ;)

jedną z książek, które przeczytałam to "Modna Polka" Natalii Hołownia 

(obecnie czytam jej poprzednią książkę "Jak być Paryżanką w Polsce").

"Modna Polka" to propozycja dla lubiących temat stylu. 
gorąco polecam książkę. jest to zbiór wywiadów ze stylowymi kobietami, 
ot taki zestaw piękna, dobrego stylu, gustu i smaku. 

przy okazji czytania, poszkicowałam sobie. 
stylizacje kilku bohaterek książki zamieszczam poniżej.


 Marta Dyks

 Danuta Stenka

 Helena Norowicz

 Magdalena Boczarska

 Małgorzata Szumowska

 Joanna Horodyńska

 Małgorzata Kożuchowska

 Marieta Żukowska 

 Magdalena Mołek



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz