2019-07-24

seaside

dzień dobry!
witam Was serdecznie w ten lipcowy dzień.
dzisiaj do mojej galerii dołącza obraz seaside.
to ten z cyklu "na własne potrzeby". 
powstał on z potrzeby posiadania obrazu o tematyce morskiej.
oj, bardzo długo się do niego przymierzałam ;)

uwielbiam morze, krajobraz wybrzeża morskiego.
tą przestrzeń, ten oddech w przestrzeni i bezkresną dal.
bardo dobrze czuję się w takich morskich okolicznościach przyrody,
można się wyciszyć, pomyśleć, pomarzyć i odprężyć ciało i ducha.

tak, bardzo lubię morze południowe, śródziemnomorskie, jego różne oblicza:
skaliste, piaszczyste, otwarte lub ograniczone górami.
lubię je na urlop wakacyjny, na plażowanie idealne.

ale kocham nasze bałtyckie morze. nie koniecznie w lecie, ale poza sezonem. 
Bałtyk jest piękny. jest zimny, ale ma swój klimat. swoją nostalgię i urok. 

właśnie to wybrzeże bałtyckie jest tematem poniższego obrazu seaside.
jest to polskie wybrzeże.
muszę przyznać, że ten motyw bardzo do mnie przemawia. 
gdy wybrałam motyw na obraz, 
okazało się, że podobny mam na fototapecie w sypialni. ;)

a Wy lubicie morze?
czy bardziej góry?
a może jeziora?



akwarela, papier, format 60x20cm





 u mnie w łazience



propozycja we wnętrzu salonu



 propozycja we wnętrzu jadalni


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz